Szkolenie oraz wyjazd integracyjny do Schroniska PTTK Kudłacze

Kraków, Pcim, Myślenice, 31 marca – 1 kwietnia 2012r.

W dniach 31.03-01.04.2012 r. już po raz drugi odbyło się szkolenie organizowane dla członków kół naukowych geodetów z AGH i UR oraz zaproszonych gości pod patronatem krakowskiego oddziału SGP.

W tym roku szkolenie również odbyło się w siedzibie NOT w Krakowie. Prelekcję pt. „Kontrola powierzchni pourobkowych, czyli zadania geodety w indyjskiej kopalni” wygłosiła nasza starsza koleżanka, mgr inż. Anna Mamla, która poznała tajniki pracy geodety w Indiach podczas swojej praktyki w jednej z tamtejszych kopalni. Przedstawiono nam technologie używane podczas eksploatacji w kopalni odkrywkowej, oraz zwrócono szczególną uwagę na specyfikę pracy poza granicami Polski. Po prezentacji odbyła się półgodzinna dyskusja prelegenta ze zgromadzonymi. Zakończeniem części szkoleniowej był obiad.

Następnie część uczestników przeszła na dworzec, skąd wyruszyliśmy do Pcimia, aby tam rozpocząć wędrówkę czarnym szlakiem do schroniska PTTK Kudłacze. Niestety pogoda nas nie rozpieszczała, zaczęło się od deszczu, a skończyło na śniegu. Udało nam się jednak przedrzeć przez błoto oraz zaspy i szczęśliwie dotrzeć do celu naszej wędrówki. Wieczorem, mimo małej zamieci, usiedliśmy wszyscy przy ognisku, przygotowaliśmy sobie kiełbaski, a także śpiewaliśmy i bawiliśmy się do późnej nocy. W niedzielę zeszliśmy czerwonym i zielonym szlakiem do Myślenic, skąd wróciliśmy do Krakowa.

Szkolenie jak i wyjazd do Beskidu Wyspowego zostały zorganizowane dzięki pomocy, a zwłaszcza wsparciu finansowemu ze strony Stowarzyszenia Geodetów Polskich, oddział w Krakowie za które serdecznie dziękujemy.